ingyen
webstatisztika
Szállítási információk | Cialis 20mg

Eladó Cialis rendelés, vásárlás ismertető.

Kifizetési módok, termék átadás-átvétel

A vásárolt terméket a következő módon lehetséges kifizetni azonkívül kézhez kapni

Eladó Cialis rendelés, vásárlás ismertető.előreutalással egy adott bankszámlaszámra: ekképp a legolcsóbb, mert a kiküldési, csomagolási, valamint egyéb anyagi terheket mi fizetjük.

Postai utánvétellel a küldemény kézhez kapásakor a postá(s)nak kiegyenlíteni a termék utánvételi árát, azzal összefüggésben, hogy a futártól veszi át a terméket, illetve a postahivatalban. Az utánvétel összegének kifizetésekor veheti át a rendelt árucikkeket.

előre utalással történő vásárlás azonfelül birtokba vétel: az előre való utalás olyan aspektusból lehet nyereségesebb, hogy ilyenkor a postaköltséget cégünk átvállalja, eszerint lényegesen jutányosabban megveheti az árucikket. Amint beérkezett az összeg kereskedésünkbe, abban az esetben aznap postára adjuk a csomagot, eszerint 2-3 nap alatt megszervezhető az egész, azonkívül jutányosabb is.

előreutalásnál kérjük küldjön a KAPCSOLAT menüpont segítségével egy levelet és mi rögtön megírjuk azokat az adatokat elektronikus levélben az Ön számára, amire utalni ajánlott az összeget. A csekk közleményébe írja be azt a nevet, irányítószámot, mint amit az igénylésben is eljuttatott nekünk, eszerint könnyebben be tudjuk azonosítani. A termék elnevezését kérjük, semmilyen esetben se jelölje meg az utalás közleményének rovatában, csak kizárólag a nevét azonfelül irányítószámát írja be, azt, amit a rendelés folyamán írt!

Midőn beérkezett az utalás (ez rendszerint egy-két óra, vagy 1 nap), arról telefonos rövid üzenetben értesítenek minket, és ezzel aznap már el is küldjük a terméket ajánlott, utánvétel nélküli levélként, ami 1, vagy legfeljebb két nap leforgása alatt biztosan odaér Önhöz, természetesen diszkrét csomagban.

Postán történő vagy futárral kiszállított utánvételes kifizetés továbbá birtokba vétel: Az utánvéttel való vásárlási mód a legnépszerűbb továbbá leggyakoribb. A postás a megrendelő címére szállítja a küldeményt valamint az utánvétel összegének kifizetésekor átadja azt az Ön kezébe. Általánosságban mondható, hogy 20 000 Ft-ig bezárólag 1-2 dobozos megrendelés esetében elsőbbségi felárral feladott termékek összes kiszállítási, továbbá más egyéb költsége mindössze 1500 Ft. Ez ár felett, azonkívül a csomag tömegének növekedése okán, esetleg 1800-2100-2700 forint is lehet az extra házhozszállítási kiadás. A rendeléskor ezt a kézbesítési díjat hozzászámítja a cégünk az áru árán túl, így látja Ön is, hogy egyértelműen mennyi lesz majd a postaköltsége, vagyis a termékkel együttesen pontosan mennyit fizet majd.

A postai utánvétel, illetve postai utánvét szókapcsolat azt mutatja pontosan, hogy az értékesítő feltüntet a küldeményen egy utánvételi árat, amit óhajt, hogy a vevő az átvétel esetén fizessen. Az utánvéti ár jelen esetben az áru árából, a postai hazaszállítás díjából, valamint a csomagolási költségből áll össze. Beláthatóan ez az utánvéti összeg a megrendelt árut plusz összegekkel emeli, melyet a megrendelőnek szükségeltetik megfizetnie. A postai utánvétellel bonyolított kifizetés esetében a futárnak kell odaadni a küldeményen szereplő utánvételi árat, és akkor az árut átveheti. Hogyha nem talál senkit a címen, otthagy egy értesítést. A következő alternatíva a postán maradó utánvételi csomag, amelynél a postán marad a küldemény, nem kerül kikézbesítésre valamint mivel Önnek nem kötelező a saját lakcímét megírnia a megrendeléskor, ezért semmiféle tájékoztatást nem fog kapni a postától, hogy csomagja érkezett, így Önnek szükségeltetik besétálnia a postára és leróni az utánvétel díját. A postahivatalban maradó küldemény bonyolítása azért nem ilyen pofonegyszerű, ha ekképp igényli választani a vásárlását, feltétlenül tanulmányozza ezt, mert amennyiben már többször rendelt e módon, akkor is megváltoztak a kézbesítés szabályai, amiket itt olvashat bővebben.

Szállítás postán maradó küldeményként

Azt ajánljuk, mindenképpen tanulmányozza e postahivatalban maradó ismertető információt, mert hiába esetleg Ön már többször is rendelt postán maradó terméket és minden rendben történt, viszont mostanában jelentősen változtak a postán maradó csomagok eljárásrendjére megalkotott követelmények!

Ez általában a legproblémásabb átvételi módszer a benyomásaink szerint, számos okból is.

A kisméretű postahivatalok, vagy a plázákban, azaz üzlet központokban található posták nem foglalkoznak postahivatalban maradó küldeményekkel, ekképp azt visszaküldik a feladóhoz. Javasoljuk, hogy az adott város, illetve település főpostájára címezzék a rendelt küldeményt, feltéve, hogy lehetséges, és máris kevesebb probléma lehetséges az átvételnél. A postakeresűben az olyan kisebb posták, valamint plázák- bevásárlóközpontjainak postái is benne vannak, ahol nem lehet postán maradó küldemény, szóval azt tanácsoljuk ne ezt, hanem a nagyobb (fő)postákat részesítse előnyben!

Számos ember nincs tisztában azzal, hogy a postán maradó küldemények esetében egyáltalán nem kapnak értesítést a postahivataltól. Nem is tudnák milyen címre küldeni az értesítést, mert Ön a saját elérhetőségét nem is írta meg a rendeléskor, hanem pusztán a posta elérhetőségét, amit a postakeresűben választott. Ezt tetézi még, hogy számtalanszor azt mondják a postahivatalba besétáló egyénnek, hogy nem küldték el, vagy nem találják. Ebben az esetben kérjük, írjon nekünk a KAPCSOLAT menüpont segítségével egy üzenetet, ahol mi elektronikus levélben elküldjük Önnek a rendelés alkalmával adott küldeményt azonosító számot. Ezzel bizonyára át fogják adni Önnek az ajánlva feladott levelét, amibe az árucikket csomagoltuk.

A postahivatalban maradó küldemények megérkeznek a főpostára /1-es számú posta/, és hogyha Ön nem oda kérte postahivatalban maradóként, akkor átviszik a megadott számú illetve című postahivatalba az Ön megrendelt csomagját. Amennyiben az 1-es számú postára kérte, akkor ott marad az 1-es számú postahivatalban.

A fő tennivalók: A postán maradó küldeményeknél egyáltalán nem hagynak Önnek értesítést, ezért Önnek szükségeltetik a rendeléstől számítva 1-2 napon belül befáradnia a megadott című vagy számú postára a szóban forgó településen. Amennyiben hét munkanapon belül nem megy be a postahivatalba, abban az esetben a küldeményt visszaküldik a feladóhoz. Ha a a posta alkalmazottjai azt mondják, hogy nem jött ilyen küldemény, vagy eltűnt, olyankor a küldeményazonosító RAG szám megadása után garantáltan elhárul a gond! Ezt a számot a Kapcsolat menüponton keresztül egy levélben kérje kereskedésünktől, és mi továbbítjuk Önnek a lehető leggyorsabban.

Legkomolyabb nehézség a postahivatalban maradó küldeményeknél hogy a beérkezett küldeményt (levél alakjában) nem mindig képesek megtalálni azonnal a postán, csak egy bizonyos küldeményeket azonosító (RAG) számmal, amelynél az összes feladott csomag útvonala nyomon követhető. Az úgynevezett RAG szám információja alapján már teljes biztonsággal ki tudják majd keresni az adott postán az utánvételes ajánlva feladott csomagját, és átnyújtják Önnek a szerintük „még be sem érkezett” küldeményt.Többször a postahivatalban a csekély motiváció azonkívül a gyenge fizetések okán, feltéve, hogy nincs közvetlenül szem előtt a kért csomag, olyankor inkább azt állítják Önnek, hogy nem érkezett meg, illetve nincs meg. Emiatt szükséges a RAG szám, ami egyben egy csomag nyomkövetési szám. Eme számot a Kapcsolat menüpont segítségével egy pár soros levélben kérje el vállalatunktól.

Az igénylés utáni napon az áruja mindenkor feladásra kerül a délután 4 óráig lefolytatott rendelések esetén. A délután 4 óra utáni megrendeléseket, ha még van rá lehetőségünk, akkor képesek vagyunk teljesíteni, viszont ha nem áll módunkban, akkor csak következő nap kerülnek feladásra. A postázott bármely csomag teljesen egyedi RAG számot kap, ez okból megkereshető a posta számítógépével.

A postán maradó megrendelést követő másnap, kérésre megírjuk Önnek ezt a küldeményeket nyomon követő számot, ámde ennek hiányában is bemehet a postára valamint megkaphatja a küldeményét, ha normális alkalmazottak dolgoznak éppen, akkor kikeresik Önnek rövid idő alatt és megkapja.

Hogyha valamilyen okból mégsem írnánk meg ezt a RAG számot levélben, akkor vegye fel velünk a kontaktust, hogyha besétált a postahivatalba és ott azt közölték Önnel, hogy nem érkezett meg a küldeménye, illetve eltűnt. A KAPCSOLAT menüpontban küldjön nekünk egy rövid üzenetet!

Ez okból olyan fontos, hogy valós e-mail címet és telefonszámot közöljön velünk, hogy a kapcsolat sikeres lehessen. Netalán az ilyen kiküldési bonyodalomnál el tudjuk Önt érni, ha nem tud reagálni az e-mailünkre.

Hazaszállítás hagyományos postai utánvétellel, címre való házhozszállítássalHazaszállítás hagyományos postai utánvétellel, címre való házhozszállítással

A hagyományosnak amellett leggyakoribbnak mondott postai utánvétel címre való kiszállítása során a szállító nem túl nagy értéknél (100 000 forintig) kihozza a küldeményt a lakásra, és ott a csomag átvételekor ki tudja egyenlíteni a postai hazaszállítás díját a vevő úgy, hogy ott rögtön a postásnak átadja az utánvételi összeget. Az utánvét ára az igényelt árucikk(ek) összegéből, a posta- utánvételi, azonkívül csomagolási díjakból tevődik össze. A megrendelésénélegyébként minden esetben feltüntetjük a szállítási összeget is részletesen, ezzel láthatja, hogy a megrendelt árucikken túl mennyibe kerül a szállítás.

Lakáscímre történő kiszállításkor utánvétel alkalmával, hogyha nem nyitnak ajtót a megadott címen a postás/futár, illetve nagyobb értékű az utánvételi ár, akkor általában a helyszínen hagy egy értesítést a postaládában.

Sajnos azt kell az eddig tapasztaltak alapján közölnünk, hogy a kiküldési ellátás nem mindvégig megfelelő, sok esetben értesítést sem hagynak a postások vagy a futárok nem tudni milyen okból kifolyólag, és ilyen esetben az általunk feladott küldeményt visszaküldik hozzánk, mert Ön nem is tudhat a csomagunk megérkezéséről, minekutána nem kapott róla értesítést, hogy ott járt vele a postás/szállító. A kiút az, hogy a megrendelés után 2 nappal legfeljebb, feltéve, hogy nem viszik ki a megadott lakóhelyre a csomagot, abban az esetben írnia kell számunkra egy üzenetet a KAPCSOLAT menüpontban. Ezután a küldeményazonosító RAG számot átküldjük az Ön számára és így ezzel bizonyosan ki tudják keresni a postán.

Probléma, vagy két napnál régebbi igénylés esetén, amennyiben nem jutott el Önhöz a csomagunk, akkor legyen szíves, lépjen velünk kapcsolatba oly módon, hogy küld egy üzenetet a nehézségeiről a Kapcsolat menüpontra kattintva!

Hazaszállítás előreutalásnál

Hogyha Ön előre elküldte cégünknek a termék(ek) összegét, olyankor az átutalás jelentkezését követően, aminél SMS-ben értesítenek minket, még azonnal aznap feladjuk a küldeményt. Az árucikket sima buborékfóliás átlátszatlan azonfelül nem kitapintható borítékba csomagoljuk be alaposan, a tartalmát nem szerepeltetjük rajta. A tapintatos csomagunk ajánlva fog feladásra kerülni utánvét nélkül.

Ha esetleg el kellett mennie otthonról és így a postás vagy a futár nem tudta kikézbesíteni, olyankor ott hagy egy üzenetet a Ön postaládájában. Ezzel szükségeltetik bemennie a postahivatalba azonfelül átvenni a fizetés nélkül kiadott tapintatos kinézetű ajánlott levelét.

Ha nem hagytak ott értesítést valamint már egynéhány napja rendelte az árut, olyankor bizonyára a postás/futár nem hagyott a helyszínen értesítőt az Ön számára, viszont a postahivatalban benn lesz a küldemény. Feltéve, hogy akkor sem fedezik fel, juttasson el számunkra a KAPCSOLAT menüponton keresztül egy üzenetet és segítünk Önnek! Az átutaláshoz kellő fizetési útmutatónkat ennek a lapnak a tetején olvashatja a FIZETÉSI MÓD-nál.

Postázás gyorsasága, ideje, extra sürgősségi szolgáltatás

A kiszállítás idejének lecsökkentése, azonfelül a tisztelt megrendelő mennél megfelelőbb kiszolgálása kereskedésünk elengedhetetlen követelménye! természetesen az alacsony kiszállítási költségeket alapul véve a magyar posta árkalkulációja azonfelül gyorsasága az irányadó, vagy a futárszolgálat.

A 16 óráig lebonyolított igényléseknél aznap végbemegy a dropship, vagyis a csomagok közvetlenül a vásárlónak való kézbesítése. Ekképp az aznapi feladásnál a posta egy-két nap alatt szavatolja a küldemények célba érkezését a teljes Magyarország területén belül. Eme időintervallum ténylegesen is is tartható. A futárszolgálatok egy napos elintézést szavatolnak.

Minden küldeményt alapvetően normál elsőbbségi kiegészítő ellátással vesszük igénybe, aminek többlet költsége nem haladja meg a 90 forintot se.

A rendelő igénybe vehet postai extra sürgősségi lehetőséget is (EMS), mely biztosítja, hogy a még aznap leadott megrendeléseket másnap a futár vállalat 5600 Ft-os díj fejében a nagyobb városok településeire reggel 9-re a kisebb települések esetében maximum déli 12 óráig kézbe adja.

A posta normál sürgősségi szolgáltatása nem garantálja biztosan a következő napi kézbesítést, eszerint hogyha bárkinek okvetlenül kellenek következő nap az árucikkeink, akkor igényelhet kivételes sürgősségi ellátást ún. EMS lehetőséget, mely esetén a posta biztosítja a következő nap déli 12 óra előtti célba juttatást.

Postaköltség, utánvételes ár, csomagolási díjak az igénylésnél

A postahivatali utánvétellel való vétel egy költségesebb alternatíva, merthogy az áru díján felül a postaköltséget is az igénylőnek muszáj kifizetnie, nem úgy, mint az előreutalásnál, mert annál vállalatunk átveszi az összes kiszállítási amellett a többi hozzá járuló költségeket.

A szállítási, csomagolási, illetve utánvételi költség összege többnyire kisebb értékű árucikkek esetében maximum 1500 forint.

Az értékesebb, eszerint kissé súlyosabb csomagok esetében 1800-2200-2700 forint is lehet, azonban a rendelésekor a szállítási költséget szerepeltetjük önállóan az árucikk fogyasztói árán felül, ekképp pontosan tudni fogja, hogy mennyibe kerül az egész rendelése összegezve.

Az aktuális kézbesítési, utánvételes, csomagolási teljes költséget, ami még rárakódik az árucikk árára, azt a rendeléskor a rendszer részletezi az Ön számára.

A létező legolcsóbb amellett legmegfelelőbb kiszállítási módszert tanácsoljuk az Ön számára a legkomolyabb titoktartás mellett.

panaszok továbbá teendők az átadással, kiszállítással kapcsolatban

Természetesen a kézbesítést és a postázást is emberek végzik el, ekképp némelykor hibát követhetnek el. Ezzel nincs is probléma, végtére is az összes negatív dologra készen áll a problémaelhárítás a „potenciális” kínos bonyodalmak elkerülésére.

Nem pont azt a típusú illetve mennyiségű árut találta a küldeményben, mint amit kiválasztott a megrendeléskor

Miután világhálón működő kereskedésünknek napi több száz rendelése van, ezért néha előfordulhat, hogy egy kis oda nem figyelés eredményeképpen egész véletlenül nem annyi illetve nem pont azt a terméket csomagoljuk be. Ezeknek természetesen igen csekély a valószínűségük, ámde, ha ez történt Önnel, akkor sincsen baj, mert nincs más teendője, mint az oldal alján található üzenetküldő űrlapon eljuttatni nekünk egy panaszbejelentő üzenetet, amit haladéktalanul felderítünk még aznap, valamint hogyha eszerint volt, akkor kijavítjuk a ballépésünket magától értetődően grátisz.

Az árucikket széttörve illetve elszakadva kapta meg a csomagból elővéve

Sajnálatosan a szállítás alkalmával a nem megfelelően kezelt és házhozszállított küldemények bizony kárt szenvedhetnek. Ezekre a sérült küldeményekre a Magyar Posta szavatol biztosítékot, vállalatunk nem fog kárpótlást nyújtani a különböző futár cégek által keletkezett sérülésekért.

Az ilyen probléma rendszerint csupán roppant kevés alkalommal jött elő, viszont a vevők közölték, hogy a levél /bliszter/ el van szakadva, azonban ettől még egyáltalán nem volt baja a terméknek, ezért nem akartak az elképzelhető csekély sérüléseken panaszkodni.

Nem kapta kézbe a csomagot időben

Gyógyszerkereskedésünk megfelelően ügyel a villámsebes, még azon a napon történő dropshipre (házhozszállításra), eszerint naponta feladjuk a délután 4-ig lefolytatott rendeléseket. Ezeknek egy, illetve legfeljebb két nap múlva oda kell érnie egész hazánkon belül bármerre. Feltéve, hogy 2 napon belül nem jutott hozzá a küldeményéhez, akkor mindenképpen jelezze ezt számunkra úgy, hogy a KAPCSOLAT menüpontra kattintva egy üzenetet juttat el hozzánk a problémájáról, amelyben tüntesse fel, hogy milyen jellemzőkkel továbbá milyen árucikket igényelt, mely eddig még nem jött meg.

Annak, hogy miért nem kapta kézhez a csomagját, véleményünk szerint az alant olvasható okai lehetnek:

• Nem dobott be a postás üzenetet, ezért nem fáradt be érte a postahivatalba, azonfelül nekünk visszajuttatták a csomagot. Ez többnyire a postán maradó csomagok esetén következhet be, vagy akkor, ha a településen az utánvételes csomagokat intézCsomagkihordó postás vagy szállító továbbá a megszokott postás egészen más. Ekképp feleslegesen reklamál a már netalán régen ismert postásánál, mivel nem is ő kapja meg az utánvételes csomagok kikézbesítési feladatát. Még hagyományos címre való házhozszállításnál is előfordul esetenként, hogy nem hagynak értesítést, emiatt Ön nem szerez tudomást a csomagunkról és egynéhány nap elmúltával visszaküldik a feladóhoz.

Azt tanácsoljuk, hogy mindenféleképpen üzenjen nekünk, amennyiben a rendeléstől számítva maximum 48 órán belül nem nem jött meg az ajánlva feladott utánvételes csomagunk, és akkor mi adunk egy nyomkövetési számot (úgynevezett RAG számot), amivel már be tud sétálni a postára és átadják Önnek értesítés nélkül is a küldeményt. Eszerint 48 óránál később semmiképp se várjon, hanem küldjön nekünk a KAPCSOLAT menüpontban egy pár soros üzenetet!

• A csomag a postahivatalban elkallódott. Ez esetben Önnek éppen úgy jeleznie szükséges nekünk, hogy a küldeményünk nem érkezett meg. Mi utánanézünk, és feltéve, hogy elveszett a csomag, abban az esetben annak az árát a posta gyógyszerkereskedésünknek visszatéríti, azonban még aznap, amikor ez tudomásunkra jutott és megerősítést nyert, hogy elveszett, abban az esetben mi nyomban küldjük az Ön számára még egyszer az igényelt árut és így a következő napra feltehetően oda is ér.

Ilyenre amúgy egyszer volt mostanáig precedens. Az a leglényegesebb, hogyha nem kapta kézhez a csomagot, akkor mindenképpen jelezzen nekünk, mert az garantált, hogy elküldjük aznap a16 óráig kitöltött igényléseket!

• Nem történt meg a csomag feladása.

Online gyógyszertárunknak minden esetben van raktáron bármely mennyiségű készlete, eszerint kvázi 100%, hogy nem történhet meg, hogy elfogynak a készítmények, továbbá nem áll módunkban feladni a kért termékeket. Talán előfordulhat az, hogy az igénylés feladását követően valamelyik levelezési szolgáltató nem küldi át a megrendelést nekünk. Ilyesmire még nem tudunk egyetlen precedenst se.

 

Küldemény nyomkövetési vagy küldeményazonosító szám, úgynevezett RAG szám kiküldése Önnek elektronikus levélben, amennyiben nem találják a küldeményt

Amennyiben azt az információt kapja a postástól, illetve a postától, hogy semmifajta küldeménye nem jött Önnek, abban az esetben már-már bizonyos lehet benne, hogy a postahivatalban elkallódott a csomag. Ilyenkor egy ún. csomagokat nyomon követő RAG számot kérnek a megrendelőtől, mert az összes küldeménynek létezik egy saját azonosítószáma, és annak segítségével már megtalálják az Ön csomagját a postahivatalban a számítógépes adatbázisukba beírva. A küldemény nyomkövetési RAG szám bemutatását, vagy bemondását minden esetben a postán ajánlott elvégezni, és nem a postásnak/futárnak mondani, hogy járjon utána.

Ez a küldeményeket azonosító szám mindig 2 betűvel kezdődik és 14 szám követi. A 2 betű, amellyel kezdődik, az R és az L valamint utána 14 db szám.

A csomagját 16 óráig leadott megrendelésnél még azon a napon elküldjük, és 1-2 nap alatt már át is veheti. Ha legfeljebb két nap múlva nem kapta kézhez, abban az esetben mindenképpen juttasson el nekünk a Kapcsolat menüpontban egy levelet a gondjával – adatainak feltüntetésével, és mi haladéktalanul visszaírunk azonfelül megadjuk az Ön számára eme küldeményeket azonosító RAG számot. Eme RAG számmal be tud sétálni a postahivatalba, ahol már a számítógépes adatbázisba begépelve pontosan tudni fogják, milyen küldeményről érdeklődik, azonkívül megkeresik Önnek.

Tapintatosság, csomag látványa- esztétikuma

Tapintatosság, csomag látványa- esztétikumaKereskedésünk meghatározó elvárása a tapintatosság! A megrendelése semmiféle esetben se fog kiderülni harmadik személy felé, azt más embernek nem kézbesítjük. A legtöbb ügyfélnek jókora gondotokoz, hogy hová is küldessék a csomagot, nehogy akárki is megtudja. Még a szüleinél vagy egyéb közös háztartásban él valakivel és emiatt nem akar kényelmetlen kérdéseket, ekképp bukkan fel a kérdés, hogy hová is rendeljem a csomagot?

A megoldás pofonegyszerű amellett természetesen a legdiszkrétebb. A postára postahivatalban maradó csomagként. Amiatt is annyira megfelelő ez a megoldás, mert Önnek még a személyes adatait sem muszáj nekünk megírnia, hanem mindössze a postának a számát illetve a címét (bármely település főpostája az 1. számú posta), melyet a postakeresűnkből tud majd kijelölni. Azért ez nem ilyen áttekinthető, jó egynéhány ismeret azonkívül tennivaló előfordul a postahivatalban maradó csomagoknál. Amennyiben postán maradó küldeményt szeretne választani, vagyis, hogy a postán benn maradhasson a küldeménye és ne szállítsák ki, abban az esetbenaz alábbiakat mindenféleképpen böngéssze át alaposan: szállítás postán maradó csomagként!

A csomagolás illetőleg a küldemény formája
A házhozszállított csomagok külleme azonkívül formája meglehetősen puritán, semmi sem jelzi a tartalmát. A feladója magánszemély lesz a kényes kérdések elhárítása céljából. A csomagot szokásosan levélként postázzuk, mert ekképp kevesebbe kerül a csomagnál. A küldemény (levél) egy buborékfóliás boríték, amit nem lehetséges kitapintani sem, valamint ezért nem szokott kárt szenvedni sem a boríték tartalma, esetünkben a tabletták.
A mérsékeltebb értékű illetve súlyú- illetőleg méretű igényléseket szóval egy bélelt borítékban adjuk fel, melynek látványa az alábbi képen látható:
A nagyobb értékű, illetve súlyosabb, nagyobb térfogatú megrendeléseket dobozban küldjük.
Amikor felhívjuk Önt az igényléskor adott számon

A rendelésben megírt telefonszámon csupán teljesítési, házhozszállítási nehézségek során hívjuk fel a legutolsó esetben, amennyiben e-mailjeinkre nem felel semmit. A rendelés tudomásul vétele miatt semmiféleképpen se hívjuk telefonon, hanem kizárólag egy elfogadó e-mailt írunk az Ön számára.

Esetleg akkor telefonálnánk Önnek, ha sürgős házhozszállítást szeretne másnapra. Ha esetleg a megadott igénylési információk hiányosak, aszerint nem tudjuk teljesíteni a rendelést. A telefonálásnál mindig az igénylést feladó embert kérjük telefonhoz, és megbizonyosodunk arról, hogy ki az, akivel beszélgetünk, valamint amennyiben a felesége vagy barátja veszi fel a telefonját, abban az esetben se idegeskedjen csupán egy téves hívás voltunk rejtett számról, akit nem tudnak visszahívni, illetve visszakeresni. Ebből Önnek nem származik bosszúsága! Így a tapintat teljes.

Jótállás

Gyógyszerértékesítő vállalatunk a Nemzetközi Gyógyszer Szövetség valamennyi felhatalmazásával rendelkezik, azonkívül minden patikaszerére pénz visszaadási vagy csere kezességet nyújt tisztelt megrendelőinek!

Világhálón működő patikánkban soha nem fordul elő semmikor sem, hogy a nem legális gyógyszerértékesítőkhöz hasonló módon nem eredeti árut postázzunk Önnek. Gyógyszerkereskedésünk jó hírneve, legális működési jogosítványa, online gyógyszertári és gyógyszer kereskedelmi felhatalmazása érdekében sem engedhetné meg magának, hogy hamis gyógyszert adjon el, mert abban az esetben bevonják a gyógyszerkereskedés valamennyi jogosultságát. Beszüntetnék státuszát, pedig mi Magyarországon kívül még 31 gyógyszeripari céggel, 895 offline gyógyszertárral vagyunk szerződésben. sőt még 18 államban vannakjól prosperáló netes gyógyszerkereskedéseink.

Itt ismertetjük Önnel azt a 3 legkomolyabb szövetséget valamint testületet, melyek a patikák, azonkívül online patikák működtetését, ellátását, amellett a megrendelt, illetve kiadott tablettákat megvizsgálják azonkívül figyelemmel követik, gyenge színvonal esetén felfüggesztik a gyógyszertár üzemeltetését, amellett megvonják az üzemeléshez kellő felhatalmazásásait.

Hogyha a Kapcsolat menüpontra rákattint, akkor megjelennek Önnek a számítógép képernyőjén cégünk és a netes gyógyszertárunk nevére kiállított legmagasabb szintű internacionális gyógyszer ellenőrző szervezetek érvényes hozzájárulásai. Az engedélyekről látható képekben látni fog a domain névre utaló sorozatos vízjeleket, melyet amiatt volt szükséges rátennünk, hogy a törvénysértőn kereskedő, nem eredeti medicinákat kínáló webáruházak ne legyenek képesek másolni e formális jogosultságok okmányait és átírni a saját nevükre.

• FDA /Food and Drug Administration/ engedély,

• CIPA /Canadian International Pharmacy Association/ engedély,

• VIPPS /Verified Internet Pharmacy Practice Sites/ engedély a KAPCSOLAT menüpontra kattintva megnézhetőek minden céges adatunkkal egyetemben.

Ezen hivatalos igazolások áttanulmányozásával már világosan láthatja, hogy cégünk egy legálisan munkálkodó világhálón működő patika, és nem csupán a tucatnyi törvénybe ütköző hamisított gyógyszerforgalmazó website-ok egyike, melyekre a HENT (Hamisítás Elleni Nemzetközi Testület is felhívja a figyelmet.

Gyógyszerkereskedésünk továbbá csere jótállást, végső esetben pénz visszafizetési biztosítékot is szavatol minden termékére, a következő garanciális kritériumok mellett, amennyiben:

• Ön 18. életévét betöltötte.

• Ön nem alkalmazott drogot, tudatmódosító készítményt szedés alatt és/vagy előtte.

• Ön megfogadta a gyógyszerkészítményre vonatkozó betegtájékoztatót teljesen.

• Ön nem használt koffeint, taurint, és alkoholt tartalmazó ételt, innivalót, vagy egyéb különböző terméket a gyógyszerkészítmény szedése során és/vagy előtte.

• Ön nem szenved máj, szív, vese, tüdőbetegségben továbbá nem alkalmaz erre/ezekre szereket.

• Ön nem alkalmaz nitrát összetételő, vagy egyéb más értágító, erős vérnyomást csökkentő, illetve vízhajtó tablettákat.

• Ön nem érintett pánikbetegségben, nincs pszichiátriai gondja, amellett nem szed antidepresszáns szereket.

• Önnek saját hibáján kívül nem hatott eme készítmény.

• Ön beleegyezik abba, hogy IP címét amellett személyes adatait számítógépünkön tároljuk.

Ha megfelelt ezen pontok kritériumainak, azonkívül a gyógyszerkészítmény saját hibáján kívüli okokból nem segített az Ön számára, visszatérítjük a medicina értékét, vagy elcseréljük egy attól különböző hatóanyagú medicinára először.

Pénz visszafizetési vagy esetleg kicserélési biztosíték érvényesítésének eljárása

Ha előfordult, hogy Ön az összes kritériumot betartotta és mégsem volt hatásos a gyógyszerünk, akkor kiválaszthatja, hogy a pénzét szándékozza visszakapni, vagy esetleg kicseréljük a medicináját egy eltérő hatóanyagú orvosságra. Alapesetben felkínálunk Önnek egy további hatóanyagú csereszert, melyet egészen grátisz kézbesítünk az Ön számára. Nagy hányaddal a további hatóanyag már teljesen bizonyosan be szokott válni, mert bekövetkezhet olyan dolog nagyon ritkán, hogy egy hatóanyag valamely okból nem használ valakinek. Ámde ha megpróbál egy eltérő hatóanyagú gyógyszerkészítményt, akkor meglepődik az eredménytől, valamint máshogy viszonyul gyógyszerkereskedésünkhöz.

Ha vissza szeretné igényelni a pénzét

Akkor nincs egyéb teendője, mint, hogy küldjön számunkra a KAPCSOLAT menüponton keresztül egy panaszbejelentő levelet, és majd kap egy Claims Identification Number-t, azaz egy panaszbejelentő azonosító számot. Ezzel a panaszbejelentő számmal kérjük, küldjön el a gyógyszerkereskedésünknek egy kérvényt postai úton arra a névre és címre, melyről a küldeménye érkezett. Ebben a kérvényező levélben azt szeretnénk, írja le az Ön kedves nevét, személyes adatait, amellett a felmerült baját a medicinával kapcsolatban. Kérjük, legyen szíves, írja le ebben a kérvényben, hogy milyen eredményt és mellékhatást észlelt a medicina használatakor, és az összes, a hatásával kapcsolatos cselekményt. Pl. fogyasztott-e koffein-tartalmú italokat, és/vagy szeszt a szedése előtt vagy közben, és alkalmazott-e párhuzamosan vele más-más patikaszereket, azonfelül hogy hány éves. Ha postázta ezt offline írásos levelet a szállításkor kapott névre és postafiók címére, abban az esetben arra szeretnénk kérni, írjon számunkra újból a KAPCSOLAT menüpontban egy rövid üzenetet, melyre 24 órán belül felelünk.

Hogyha megjött gyógyszerkereskedésünkhöz az írásos levele és azt nyilvántartásba vettük (4-10 nap), azután megvizsgáljuk ,hogy mi történhetett, azonfelül feltéve, hogy Ön az útmutató szerint alkalmazta a szert azonfelül az összes alapvető fontosságú elvárásunkat tiszteletben tartotta, akkor jogosult a jótállásra, eszerint visszaadjuk Önnek az árát! Kérjük, ilyen esetben ne felejtkezzen el az írásos levelében megírni az átutaláshoz kellő személyi adatait. Csak kézírásos üzenetet fogadunk el, mert ezt le kell fénymásolnunk azonfelül elküldeni a központba adminisztrálni. Ha akármely adatát nem küldi el, ami nélkülözhetetlen a pénz visszaadási jótállás érvényesítéséhez, akkor az átutalást nem áll módunkban lebonyolítani. első körben, kérjük, postázza vissza az igényelt szert, amely hatástalan volt, és mi kontrolláljuk, hogy vállalatunktól származik-e. Házhozszállítás előtt mindig egy jól elrejtett jelet erősítünk a gyógyszer levelére, dobozára, eszerint megismerjük, amennyiben nem vállalatunktól ered a visszaküldött patikaszer. A pénz visszafizetési jótállást csupán akkor fogjuk érvényesíteni, amennyiben a gyógyszerkészítmény buborékfóliás leveléből mindössze szigorúan maximum egy darab nincs benne, vagy zselé esetében 1 tasak. Amennyiben több tabletta/tasak nincs meg, abban az esetben nem fogjuk tudni egyik féle jótállást se garantálni Önnek még aktív reklamáció esetében sem!

Hogyha Ön a garanciáját meg szeretné kapni, abban az esetben legyen szíves, a KAPCSOLAT menüpontra kattintva juttasson el nekünk egy üzenetet, csatolva hozzá a Claims Identification Number-t, úgymond a különleges panaszbejelentő azonosító számot, valamint írja meg a bankszámlaszámát amellett az átutaláshoz szükséges összes adatát. Amennyiben ezeket az adatait délután 4-ig elküldi számunkra, akkor még aznap megtérítjük a kifizetett összeget, ami 24 órán belül megjön a számlájára. Erről egy képernyőmentést tárolunk el, amennyiben esetleg bizonyítanunk kell, hogy utaltunk Önnek. Az igénylés lefolytatásával ezeket az előírásokat Ön jóváhagyja.

Hogyha ki kívánjacserélni a szert

Hogyha Önnek valami folytán nem volt eredményes a kiszállított gyógyszerünk, illetve nem reagált megfelelően éppen arra az alapanyagra, ellenben a pénzvisszafizetéssel nem jut előbbre, hanem szívesebben megpróbálkozna egy eltérő hatóanyagú gyógyszerkészítménnyel, abban az esetben szépen kérjük, írjon számunkra egy panaszbejelentő pár soros üzenetet a Kapcsolat menüponton át. Ekkor kap egy Claims Identification Number-t, tehát egy reklamációs azonosító számot.

Ezután juttasson el nekünk egy kézírásos papír alapú levelet arra a névre és címre, amely az igényelt termék átvételekor annak küldőjeként rá volt írva! Eme levélben kérjük, legyen szíves, írja bele az Ön becses nevét, személyi adatait, hogy mely lakáscímre vagy postacímre kéri pontosan a csere terméket valamint azt is, hogy mire óhajtja, amennyiben kicserélnénk a készítményt! Alapesetben felkínálunk Önnek a legjobb tudásunk alapján egy eltérő hatóanyagú terméket, ami cégünk farmakológusai szerint már bizonyosan sikeres lesz. Feltéve, hogy a 2 orvosság költsége közt különbözet van, ez utalással, egyeztetést követően megoldható.

Ezután Önnek visszaigazoljuk a kérelmét, ami után nincs más dolga, mint hogy visszaküldi postahivatalban ajánlva, a saját kézzel írt offline üzenetet (benne az adataival, telefonszámával, a kicserélendő szer nevével, a Claims Identification Number számával, magyarul a csak egy esetre vonatkozó panaszbejelentő azonosítási számával együtt); továbbá a rendelt küldeményén lévő Feladó nevére és postafiók címre (ez ugyanis a gyógyszerkereskedésünk) a megmaradt azonfelül megkezdett terméket szíveskedjék visszajuttatni.

Amennyiben megjött cégünkhöz a visszaküldött szer, az Ön személyes adatai és a Claims Identification Number, akkor azt feldolgozzuk továbbá pár nap múltán a levélben lévő adatok segítségével postára adjuk az Ön részére a csere készítményt. A kézzel írt papír alapú levél amiatt lényegbevágó, mert vállalatunknak le szükségeltetik másolnia a nekünk eljuttatott üzenetét amellett el kell juttatni a központnak adminisztrációs munka.